!TEMAN-TEMAN BLOG!

Wednesday 22 May 2013

LANA DEL REY: The Next Nancy Sinatra


Assalammualaikum...

Sejak beberapa minggu ni memang aku asyik layan lagu minah ni.. Bagi aku dia mempunyai suara yang unik dan tak salah kalau aku katakan yang dia ni the next Nancy Sinatra..She brings back the pop culture of the 60s..Mana2 aku pegi memang lagu dia aku dengar ...In my collection Sony MP3 Player..dalam kereta..in my laptop...

Sedikit background pasal Lana Del Rey ni,

Nama Real : Elizabeth Woolridge Grant
D.O.B. : 21 Jun 1986
Asal : Amerika
Profesion : Penyanyi dan Penulis Lagu
Album : Lana Del Rey a.k.a. Lizzy Grant (2010), Born To Die (2012)

Aku mula terjebak minat kat dia ni masa belek2 kat youtube..dan aku mainkan video Born To Die...Lirik dia memang menarik tambahan pulak rupa dia yang memang cantik...dengar cerita dia ada sign kontrak untuk Next Model Management...okey ler tu rupa pun memang cantik....Kalau malam2 memang aku akan pasang lagu dia sampai aku tertido... Antara lagu yang aku minat Born To Die, Blue Jeans, Video Games, Dark Paradise, Summertime Sadness dan Lucky Ones... Yang terbaru dia ada keluar single untuk OST The Great Gatsby lagu Young and Beautiful... Really adore her voice and talent.

BORN TO DIE


YOUNG AND BEAUTIFUL  : OST THE GREAT GATSBY



No comments:

Post a Comment