!TEMAN-TEMAN BLOG!

Wednesday 22 May 2013

CARI INCOME MELALUI BLOG???

Dalam ebook percuma blogger 4 digit, akan saya kongsikan bagaimana seorang blogger boleh membuat duit dengan adsense sehingga 4 digit tiap-tiap bulan. Saya tidak ingin mengenakan sebarang bayaran kerana penerokaan saya pada suatu ketika dulu adalah pahit. Banyak ebook berbayar yang saya beli cuma bungkusannya sahaja yang gempak.



Isi kandungan ebook Blogger 4 Digit.

Perkongsian saya tidak akan tertumpu kepada perkara teknikal sebab saya percaya ramai tidak menghadapi masalah tersebut. Saya ingin berkongsi syarat dan prinsip membina hubungan "win-win" situation dengan GOOGLE.

Saya akan mendedahkan realiti dan persoalan berdasarkan keadaan blogger Malaysia sekarang :


  • "Bagaimanakah satu klik boleh mencecah RM1 dengan Adsense? Jauh berbanding dengan RM0.25"
  • Jenis website yang sesuai untuk dipasang Adsense.
  • Adsense dalam blog BAHASA MELAYU? Lihat penjelasan dari specialist GOOGLE sendiri.

BANYAK BLOG YANG BERJAYA MEMPUNYAI TRAFIK TINGGI TETAPI TIDAK KETAHUI NILAI DI SEBALIK ITU, JADI AKIBAT DARIPADA ITU MEREKA TIDAK DAPAT MENIKMATI PULANGAN YANG SEWAJARNYA MEREKA MILIKI.

Nak tau macam mana? Jum sertai Give Away Blog 4 Digit dan syarat penyertaannya adalah mudah.

  1. Memiliki blog yang berusia tidak kurang dari 3 bulan. Demi keadilan semua, adalah dilarang menggunakan blog baharu yang ditubuhkan semata-mata untuk give away ini.
  2. Menuliskan sebuah post di blog anda dan menyatakan sebab ingin memiliki blog/website yang mampu menjana pendapatan tinggi.
  3. Tambah Jejak Trend dalam blog list/friend list. Blog yang terpilih berpeluang untuk dimasukkan dalam blog list blog Jejak Trend yang bakal ditambah sidebar nanti..
  4. Berminat hanya klik DI BAWAH.






5 comments: