!TEMAN-TEMAN BLOG!

Wednesday, 28 August 2013

KOLEKSI GAMBAR DARI LENSA NIKON D5100

Assalammualaikum...

Hari ni semua letak gambar dalam entri...aku pun nak letak gambar gak dalam entri...Yang ni antara koleksi yang pernah aku ambil menggunakan kamera Nikon D5100 aku... sekadar hobi masa lapang.. sila kritik hehehe




















18 comments:

  1. Nod bad...menarik! Gambar batu di di laut tu di mana?

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. terima kasih...memang suka ambik gambar permandangan

      Delete
  3. kacak jak kitak eh....
    view sia cantik..:)
    kmk pon dah gi kundasang juga.,..hihi....
    best sia eh :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kundasang memang kacak rasa nak pegi agik sia kelak...

      Delete
  4. Cantik-cantiknya semua gambar ni..

    ReplyDelete
  5. adoi..cantik sangat ni adhie....

    ReplyDelete
  6. kacak! nok gamba batu ya bez! unik!

    ReplyDelete
  7. cantikkk.! :)
    ayah eiqa pun suka tangkap gmbar mcm nie :)

    ReplyDelete
  8. Wah, steady ler kamek Abg Adhie. Geram kamek nak minjam. Hahaha.

    ReplyDelete
  9. Wah, cantik dan menarik. Kamera mahal mesti cantik kan. Tekniknya juga berkesan.

    ReplyDelete
  10. Assalammualaikum Adhie, uiihh bestnyer pakai Nikon nie kan? Dier kasi kaler naik lah, errrmmm (tengah merancang jenayah jap), is nak kena tukar ke nikon ker lepas nie?

    ReplyDelete