!TEMAN-TEMAN BLOG!

Friday 28 June 2013

DILEMA ANTARA I-PAD MINI ATAU GALAXY NOTE 8.0



Assalammualaikum

Hari ni tadi buat survey-survey kat kedai handphone dan gadget ni.. Aku sebenarnya teringin nak beli salah satu gadget ni tapi tengah pening mana satu nak pilih. I Pad Mini atau Galaxy Note 8.0 dua-dua ni menarik perhatian aku..Google kat online review mostly pilihan diorang I-Pad Mini...Dua-dua ada kelebihan dan kekurangan masing-masing.... Kira nak mintak recommendation lah siapa-siapa yang ada pakai dua gadget ni.. Kiranya aku guna gadget ni pun bukan apa satu senang nak check email bila aku on-the-go.. Currently aku check email hanya melalui BB Phone aku jer...kecik  jer mata nak baca  emel tu...Bukan apa kerja banyak memerlukan emel... Satu lagi aku suka layan muzik or movie, bila travel takde lah boring duduk berjam-jam dalam bas atau kapal terbang....Jadi siapa-siapa boleh tolong rekomen antara I-Pad Mini or Galaxy Note 8.0 ni...HEEELLLPPP!!!! Tengah pening nak pilih mana satu ni hehehehe

6 comments:

  1. beli duak-duak jak gi..hihi...yang mini tu best gik kot..hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe mun beli duak2 bankrupt terus....

      Delete
  2. Kalau aku, minat Note 8 tu...cuma lum ada kemampuan nak beli lagi...

    ReplyDelete
  3. kalau selesa dengan gadget tu baik sambar je. haha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha...memang minat kat Note 8 sebenarnya...tapi separuh hati pun minat kat I-Pad Mini tu hehehehe

      Delete