!TEMAN-TEMAN BLOG!

Tuesday, 30 July 2013

BINGKISAN AIDILFITRI....



Assalammualaikum... 

Dekat-dekat nak raya ni mesti banyak korang akan dapat hamper, biskut dan hadiah hari raya pemberian keluarga, kawan-kawan, kekasih dan sewaktu dengannya... Hari ni aku menerima kek lapis Sarawak dan biskut pemberian kawan yang datang dari Kuching... Terima kasih sahabat kerana masih ingatkan aku yang jauh tercampak di Mukah ni hehehe... Yang aku tak tahan tu kek tu nampak sedap... Yelah nama pun komersial satu tu Kek Teduhan Kasih dan satu lagi Kek Oren Chocolate Chips... Aduiii memang rasa nak kerat-kerat kuih tu sekarang...Macam manalah rasanya Kek Teduhan Kasih ni yer...nyum nyum memang lepas terawih jadi mangsa kerat akulah kek ni hehehe....

11 comments:

  1. Wah, mengancam nama kek tu. Teduhan Kasih. Memang popular lah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kek Lapis Sarawak ni biasa akan ambil nama2 yang trending...kalau last year Ombak Rindu, tahun Teduhan Kasih plak...

      Delete
  2. cik akak maok cerik juak eh...kek baru yang...maklum ambik nama citer akasia..hahaha...teduhan kasih :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. yalah tek sik sabar nak cuba macam ney nak rasa hehehe

      Delete
  3. dekat² nak raya ni bukannya dapat hamper., hampeh ade lah., sedihnya., sob sob sob., hahahaha..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha...apa kes pulak sedih2 tu huhuhuh

      Delete
  4. untungnya dapat kawan yang baik macam tu.. :D

    ReplyDelete
  5. Hee..nak cikit..pos kt kedah..huhuhu..=D

    ReplyDelete
  6. untung da jak ada kawan camya...:))

    ReplyDelete