!TEMAN-TEMAN BLOG!

Sunday, 7 July 2013

BISKUT AISING PUNYA CERITA



Assalammualaikum...

Mulut aku ni asyik nak mengunyah jer kerja...  Bekalan biskut aising aku ni pun dah tinggal separuh sebab non-stop mengunyah huhuhu. Kalau dulu masa kecik-kecik yang bahagian aising tu jer aku makan, kekadang aising tu jer aku patahkan dan tinggalkan bahagian yang keras tu... huhuhu sekarang pun masih minat lagi makan biskut aising ni walaupun dah boleh jadi bapak orang kui kui kui...Tapi yang aku perasan biskut ni makin lama makin mengecik bahagian aisingnya tak macam dulu besar bagak..yang sekarang ni cinonet jer ... Sekarang semua benda dah tak macam dulu dah dari segi saiz rupa dan rasa... Banyak yang berubah..Okeylah aku nak abiskan biskut aising ni dulu sebelum puasa hehehe... 

8 comments:

  1. wah!! lama tak kunyah2 biskut warna warni ni..hee

    ReplyDelete
  2. Hehehe sekali beli dah abis ni.. (^_^)

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Kalau sy sy akan makan bahagian biskut tu je.. bahagian aising tu sy bg pd adik beradik... dr kecik sampai sekarang....x berapa suka sebab manis sgt...

    ReplyDelete
  5. Manis gilak biskut nie...dulu pernah tengok orang polah biskut tu...rindok hati nga koh...hihi...tapi nang sik makan lah..sebab manis gilak

    ReplyDelete
  6. Ya, dulu-dulu memang popular. Tapi sekarang masih ada lagi. Tapi tak tahulah budak zaman sekarang suka atau pun tak.

    ReplyDelete
  7. Wuu..biskut kegemaran..slalu sya amik yg gula tu je.heehe.yg roti bg kat adik.skrg berebut dgn anak sedara je..main pilih2 warna gula tu..:D

    ReplyDelete
  8. aiza tak suka sangat biskut ni sebab aising dia manis.. dah lama tak makan biskut ni..

    ReplyDelete