!TEMAN-TEMAN BLOG!

Thursday, 25 July 2013

SEBELUM TERLAMBAT

Assalammualaikum

Pagi ni tadi aku banyak bergegas ke sana sini kira macam jurugegaslah hehehe... Selepas hantar hadiah giveaway kepada peserta hari tu..aku bergegas plak ke bank nak tukar duit biasalah untuk masuk sampul raya nanti huhuhu... Nasib dah booking awal so takder masalah nak buat tukaran... Ramai juga yang menukar duit hari ni sebab macam limited sangat especially wang kertas seringgit tu... So sapa2 yg belum tukar duit cepat2 bergegas ke bank..nanti abis sebelum terlambat...

posted from Bloggeroid

23 comments:

  1. wah..awalnya tkar duit...tp xpe..persediaan awal tu

    ReplyDelete
  2. nak duit raya juga.. hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. datanglah ke rumah baru dapat duit raya hehehe

      Delete
  3. wah!! dah tukar duit..nak jugk duit raya..lama tak dpt duit raya ni..huhuhu..gurau je..=D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe...duit raya hanya untuk yang berusia 18 thn ke bawah

      Delete
  4. Saya pun tukar. Minta tolong dengan cikgu di sekolah. Dia ada kenalan.

    ReplyDelete
  5. Saya pun dah tukar. Minta tolong cikgu di sekolah yang ada kenalan kawannya di bank.

    ReplyDelete
  6. betul juga tu. kena tukar awal2..hehehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. sekarang berebut orang nak tukar kat bank..nasib baik ada kenalan kat bank

      Delete
  7. Replies
    1. biasanya bank buat tukaran limited jadi kena tukar cepat

      Delete
  8. Ehem.. ehem.. Bg sehelai bang :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. sehelai boleh boleh datanglah ke rumah raya...tapi nak tengok IC dulu umur lebih had tak

      Delete
  9. duit raya ,, wahhh bestnye ,,heheeh nak bagi acik ye ?? hahahaha

    ReplyDelete
  10. sy nak duit merah boleh hehehe...

    ReplyDelete